2014. június 13., péntek

Péntek 13




Itt a nyár! A mai nap egy érdekes nap. Először is péntek tizenharmadika van. Másodsorban vége egy iszonyatos hőséghullámnak, harmadsorban ma ballagnak az általános iskolákban, mindenütt csinosan felöltözött tinédzsereket láttunk.

Utoljára pedig, hogy végre kijutottunk Vasadra lovagolni. Végre!







Carlos és Boleró változatlanul hatalmi harcot folytatnak. Ott tart a dolog, hogy Bolero oldalán több helyen a harapás nyom helyén nincs már szőr. Erika átrendezte a karámot, a két ló közé folyosót állított.

Azt hiszem a lovak agyában évek alatt én egy hatalmas vekni szárazkenyérré alakultam. Ahogy közelítek hozzájuk, orruk mint a mágnes a tenyeremhez csapódik és követnek árkon bokron.

Boleró jelentkezett, hogy vihessen a hátán. Ügyesen adogatta a lábait, gyorsan túlestünk a tisztogatáson. Erika telerakta cavalettivel és X-szel a lovardát, egy órán keresztül a hajlítgatás volt a feladat.

Boleró most először nem kapott kikötőt. Ha erősebben húztam a zablát, rögtön válaszolt, egy hirtelen mozdulattal kirántotta kezemből a szárat. Új volt ez a reakció, Erika somolygott az orra alatt. Hagyott kínlódni, tanuljam meg uralni a lovat. Ráéreztem, fél óra múlva a szárat eldobtam, már tudtam csak csizmával irányítani.


Másik feladat volt a szlalomozás. A sűrűn rakott X-eket kerülgetni más más oldalról, közben nem eltéveszteni, hogy a könnyített ügetésnél mikor huppanok, mikor emelkedek. Harmadik nekifutásra sikerült végiglovagolnom a pályát tévesztés nélkül.

Végezetül jöttek a kígyóvonalak. Boleróról és rólam is szakadt a víz.
Jó volt, nagyon kellett már ez a kis rázkódás, péntek tizenharmadika ellenére csak dicsérni tudom a napot.






Biztosan a lovak is emlékezni fognak, két zsák szárazkenyeret osztottam szét közöttük.
Bandi, az állandóan éhes kutya, Carlos lábai között sertepertélt, figyelve, hogy a ló szájából kihulló kenyeret elsőként szerezze meg.

Most egy darabig nem lesz lehetőségem lovagolni, Erikáéknál indulnak jövő héttől a nyári lovastáborok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése